7 Ocak 2017 Cumartesi

Telegramcıları Doğramak İstiyorum



Telegramcıları doğramak istiyorum… 
İnsanlar, zihin kontrolü deneylerinden haberdar olmasınlar diye, bilgi çöplüğü yaratmak için; uygulamasını bile çıkarmışlar asıl anlamından çok uzak olan telegramın…..
Doğramak istiyorum o sosyopat zihin kontrolcüyü…
Hiç kan akmasa ama... kanı donduran bir kılıç... keskin... çok keskin ve hızlı bir kılıç... o kadar hızlı ki... dilim dilim parçalara ayırıyor o sosyopat telegramcıyı... O kadar akıllı ki; evin içinde gizlice dolaşan kötü niyetli invisible ajanlarını da tespit edip, doğruyor…
Hiç kan akmıyor ama…
Dilimlenmiş sosyopat telegramcıları Mühürlü Madde'yle yok ediyor…
Tamamen siliyor Evren'den... Çünkü iyilerin hak ettikleri iyilikte yaşamaları için bu gerekli... Doğramak istiyorum o sosyopat telegramcıyı…
O kulak burun boğaz doktoru da, o çetenin bir üyesi... Hani, şu önce annesini ameliyat ettiği; sonra oğlunu ameliyat ettiği ve öz annesinin, kendi evladını boğmasına neden olan o sosyopat kulak burun boğaz doktoru... işte, o, o zihin kontrolü çetesinin bir üyesi…
İtiraf etmiyor tabii ki; ama, kameralara olayla ilgili açıklama yaparken; yüzünde aynı ruhsuz ifade, o sosyopatlara has kötü olaylara seviniyormuş duygusunun yerleştiği iğrenç bakışlar…
İkisi de kendi hastası... onun gözetimindeki hastanede yatılı olarak kalmadan önce, kadın gayet iyi ve ilgili çocuğuna karşı... sevgi dolu... ama onun hastası olduktan sonra, basit bir kulak burun boğaz operasyonunun ardından; kadın birden değişiyor ameliyattan çıkalı bir gün olmuş evladına karşı... Hastanenin tuvaletine götürüp, çiş yaptırma bahanesiyle, gecenin bir yarısı, kendi öz oğlunu boğmuş..... İnsanları suratlarından ve gözlerine dolan ifadelerinden tanırım ben..... o piç KBB'ci de diğer saman altından su yürütmeye çalışan sosyopatlar gibi suçlu…..
Sadece bu mu, zihin kontrolcülerin insanlara yaptırdığı akla hayale gelmeyecek türde garip olaylar? Size de garip gelmiyor mu; insanların "DURUP DURURKEN" çıldırıp, eşlerine; sevgililerine; kardeşlerine; evlatlarına ve hatta anne ve babalarına yaptıkları o korkunç şeyler?
Bu nedenle haklıyım o sosyopat telegramcıyı doğramak istemekte... çünkü yıllardır araştırıyorum zihin kontrolü deneylerini, resmiyete dökülmüş dosyaları ve o ruhsuz sosyopatlar etkisizleştirilmedikçe; ne sana, ne bana, hiç kimseye huzur yok..... çünkü, en yakınlarımızı bile bizlere karşı kullanabilirler ve onlar yüzünden o çok yücelttiğiniz ve "korunması gerek" dediğiniz aile kurumundan bahsetmek mümkün olmayabilir gelecekte... çünkü zaten amaçları bu: insanları sapıttırmak; güvensizlik tohumları ekerek, ilişkilerin önünü tıkamak; ensest denen sapıklık türünü ve diğer sapkınlıkları körükleyerek; önce aile kurumunu, ardından toplumları çözmek; daha kolay yönetilebilir köleler yapmak ve nüfusu azaltmak..... Bu yüzden nefret ediyorum onlardan... mert olmadıkları için! Mertçe davranmadıkları için! Ve hiç edilen onlarca günahsız insan için! Doğramak istiyorum onları…..

Sosyopat Zihin Kontrolcülerin Sonu

1 yorum:

  1. Aktif olmanızı çok isterdim gerçekten virüs ve aşılar hakkındaki düşüncelerinizi dinlemek isterdim.

    YanıtlaSil

Aklın ve kalbin rehberliğinde, düşünülerek oluşturulan her yorum değerlidir...