16 Aralık 2016 Cuma

Bim'deki Vefalı Kasiyer

Geçenlerde Bim'den alışveriş yapıyordum, tesadüfen baktığım reyonun yanındaki görevli; kendisine bir ürünü soran kadına, o ürünü göstermeye çalışırken; ürünü aradığı raflardan bir kaç paket aşağıya düştü. Hiç üşenmeden ve beklemeden yere düşen ürünleri kaldırıp; raflara koydum. Görevli teşekkür etti istemsizce, ben de "Bir şey değil." deyip, alışverişime devam ettim. Neyse, kasaya geldiğimde, tesadüfen o görevli kasanın başındaydı. Arkamda da, aldıklarını kasadan geçirmek için bekleyen bir kalabalık…


Görevli, ürünlerimi kasadan geçirdikten sonra; para ödememi beklemeden, hemen, çabuk hareketlerle aldıklarımı poşetlere yerleştirdi. Arkadan seslendiler: "O yerleştirir, bizim ürünlerimizi geçirseydiniz siz…" Görevli hiç istifini bozmadan, aldıklarımı bana bile fırsat vermeden poşetlere doldurmaya devam ederken; "Hanımefendi, görmüyor musunuz; işlemdeyim şu an…" dedi. Arkadakiler, onun bu tepkisi üzerine bir şey diyemediler… Oysa, normalde, Bim'de, kasiyerler sadece ürün geçirirler. Müşteri kendisi doldurur poşetlerini. Neyse, şunu anladım; hiç bir karşılık beklemeden yaptığım iyilik, görevliyi etkilemiş ve karşılığında, o da bana yardım etmek istemişti… Demek ki̇; hâlâ kıymet bilen, yapılan iyiliğin değerini bilen iyi insanlar VAR bu dünyada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aklın ve kalbin rehberliğinde, düşünülerek oluşturulan her yorum değerlidir...